Monday, October 25, 2010

gegurl ^_^


HEHEHE.sile jgn terkejut dgn template gegurl ini =P
aku pon mcm wow! pinkish gurlish nye template ni
well.skali skala menanamkan jati diri keperempuanan ape salahnye kan.
aku baru sedar,aku xbape suke pink rupenye
HEHEHE @_@
terok betol! tapi,agak comel la jugak kan template ni
cumenye dye macam xbape sejuk mate memandang ^_^

well.ucapan terima kaseh tak terhingga buat kwn2
yg sudi membeli agar2 buatan saye yg xseberapa.
korg telah membuat kerja amal.alhamdulillah.
sumbangan rakan2 akan kami pihak AMSA salurkan ke pusat jagaan kirtarsh
pusat jagaan ni adelah tmpt kanak2 istimewa.

walaupun korg beli sbb nk support member.tapi,aku harap
korg puas hati la yek yek ^_^
maafla.saye bkn lah katerer..jadi ade tkurang tlebey tu..
harap maafkan yek ^_^

exam harini not bad.dr.kamisah ade bg hint mase MES.
cume sape xperasan xtangkapla.yg perasan mesti bace sungguh2.
naseb aku penah lukes diagram pharmacodynamic
tentang full agonist and partial agonist tu banyak2 kali b4 nih
cume OBA je mcm menyedihkan.
tak target tinggi sangat la.cume harap dpt yg tbaek.
setimpal dengan usaha diri sendiri. ^_^

BANGGA sebenarnya dgn diri sendiri.
org lain lepas exam dok kuar meronggeng.aku buat jualan agar2
smpai habes.aku balek rumah.teros start study balek
=_=" amazing x lepas exam risq study? ^_^
mcm xpercaye! tapi sgt BEST worhhh..
tak tipu.feeling dye laen.kalau aku g TS dgn kwn2 tadi
mungkin aku xrase feeling ni.cube korg buat.mesti rase laen.
final lagi sebulan.kalau keluar pon mcm xde makne.
lepas final.bru nk jalan2.HEHEHE ^_^

and.most of all.malam sebelum exam tu
aku masak agar2.mcm xnak gile la pulak kan.3 boxes lagi
and.paling aku suke agar2 chocomilk.and agar2 tu pon habes plg awal.
nanti rajen,nk buat lagi.
tapi sekadar suke2 jela kan.HEHE ^_^
kerja gile x? org nk exam aku dok memasak.HAHA
tapi xdela xbelajar langsung2 kan ^_^

pesanan buat rakan2 kat luar sane.
aku xtawla kalau korg kat sne mcm mane kn.tapi,aku xmampu btahan dgn stress exam
so.saranan aku.baek korg study dlm mase 3 weeks ni
sbb aku xrase aku blh study dgn effective study week nanti
sbb,aku akan tidow 4 sure.HAHAHA :P
untuk elakkan perkara tak diingini berlaku
studyla lebih awal ^_^

p/s: semakin hari semakin ceria.semakin sayang. ^_^

1 comment:

mil2 said...

ehehem..mcm kenal la pic comel tu haha