Tuesday, January 4, 2011

matlamat

apa matlamat anda?
sile define sendiri :)

toleh kebelakang.toleh kedepan.toleh kiri kanan
buat aku rasa mcm aku ketinggalan dlm mencapai matlamat
bkn senang kan nk jd manusia berguna
dan mmg senang jd manusia yg xberguna ^_^

bak kata doc isa
org yg masok med's school ni bkn bodoh
sume tahap brilliant punya otak
tapi,kenapa ada yg kecundang
sbb,korg lost track.korg hilang arah dlm perjalanan yg panjang ni :)

btw,aku akui sgt2.kalau aku ttpkan fokus aku nk grad dlm masa 5tahun
mungkin skrg tinggal lg 3 tahun je kan
ni x,i've to go thru everything once again
which makes me have to wait another 4 years ahead :)
tired.tired.

tapi takpe,once ur in
make sure u get out of it
and,i have to make sure,i'm going to enjoy myself to the fullest
ila.sue.
gambate ne! ^_^

No comments: