Wednesday, February 9, 2011

library

sungguh aku baru tahu kenapa aku xpernah nak study sungguh2
sbb aku rasa environment aku membuatkan mindset aku
mengatakan bahawa aku masih di sekolah =_="

xmembesar langsung2..haiiihhhhh
tapi,hari ni,aku baru rase perasaan sbg seorang universiti student ^_^
great kan :D

nak tahu kenapa?
stay in PDAL in UKM KCKL in the evening after class
u'll feel the same thing ^_^
sumpah BEST! xtipu..aku siapkan keje MES untuk esok
athropods of medical importance
and.siyesly,aku gune banyak la jugak buku reference
antaranye buku medical parasitology by jayaram paniker
dan 2 buah buku yg aku pinjam dari library..
gamba kat atas tuh

dan.janji aku mulai saat ini.
by hook or by crook.seminggu mesti at least 2 kali aku kne jejak kaki kat library
dan.hari sabtu ni ade generasi hebat kan.
so,ahad nanti,aku nak pegi library awam
in case kalau laratlah.sbb agk la jauh kn nk jalan =_="
seronoknye! ini ke perasaan korg2 yg suke study ek? ^_^

erm.isnin ni exam infection immunity
gambate kawan2!~

to all 2nd year..gewdluck for this CNS module
i know it's hard.so,just do ur BEST okeyh ^_^

No comments: