Tuesday, January 10, 2012

forever 21

 
haha..sukela gambar ni!!!~
org kata, bila dah capai umur ni..dah kira masuk ke zon kebebasan
well.to be honest,masih ramai lagi yg mengutuk kebudak2an suara aku
HAHA..

takpe2!~ i will grow up 1 fine day
nanti la bila gigi bongsu dah patah..insyaALLAH
suara i macho macam abg aaron aziz.HAHA =PPPP *perasan*

21.forever 21.and forever ever and ever 21.
siyesly.aku ade masa 366 - 10 hari untuk menjadi 22 tahun
which bagi aku,adalah sangat tua.
Ya ALLAH..cepatnya masa berlalu..
zaman kanak2 ribena beri dh nk berakhir..

sekarang,aku kne cepat2 fokus untuk belajar demi masa depan
kene fokus bkn utk belajar je, utk kerjaya, utk jadi anak yg baek
prepare diri sendiri untuk jadi doc yg dedikasi..yg xkesah untuk lebih memberi
sekarang bende yg aku sedang belajar adalah
memberi tanpa mengharap balasan
sebab ape? sebab aku xnak bile aku jadi doc
aku akan ade high hopes..aku ade expectation
sbb bende2 ni sume yang akan menyebabkan aku jadi lembik,lemah
dan akhirnya aku sendiri yang kecewa.

masa kat rumah haritu
aku cuba utk belajar buat kebajikan dgn mak ayah tanpa harap ape2
kalau selalu, aku urut kaki ayah..nanti mesti dpat upah milo ais ke
tapi,aritu..aku ikhlaskan diri..dan aku buat tekad..
aku cuma akan urut kaki ayah,and taknak reward ape2.
and actually,aku berjaya!

seee..xde bende yg mustahil..
and,banyak lagi bende yg nk kne belajar..
uruskan hidup dgn baik..
tak tangguh kerja sumee

all this while..aku terlalu sibuk dgn dunia aku sendiri
sampaikan aku lupe dgn dunia aku..
lupe utk perbaiki diri aku sendiri
i was too hanyut dalam dunia yang aku sendiri cipta
dan bila aku keluar dari dunia ciptaan aku sendiri tu
baru aku lihat..dunia ciptaan Illahi ni sgt besar,luas dan sangat xsempat utk nk diterokai even hidup 100 tahun pon

jadinye..sekarang
fokus aku adelah untuk lulus dgn cemerlang insyaALLAH
dan aku nk faham ape yg aku belajar
dan jadi pelajar yg sentiasa bersedia..

i have my own aim!
dan insyaALLAH..perancangan ini, jika disertakan dgn niat yg baik
Allah akan bantu kita
sehingga ke akhirnya..

insyaALLAH..
man jadda wajada, wa man zara'a hasada :)

No comments: