Tuesday, January 17, 2012

visit homie ^^

hye.2nd entry untuk hari ini =P
urmm..actually,sem 4 ni kitorang kne buat family case study where kami akan pegi rumah patient
buat follow up dgn patient
and bantu patient..in terms of management
macam rujuk dia ke mana2 pusat..
mcm my patient..kami rujuk dia ke pusat diabetes malaysia (PDM)
nk rujuk my daddy kat situ pon boleh ^^ best PDM ni..

btw,gamba kat atas ni kne crop untuk jaga confidential patient
cumanya..aku baru perasan..
aku ni serious jugak eh orangnya =PPP
punye la khusyuk aku dok sembang and tanya macam2 dkt auntie tu
haha.farhan snap pic tu xperasan =P

dan.dan.aku rasa seronok tgk dis pic..
lagi satu..aku xmalu nk sentuh patient
mule2 mase dtg rumah auntie tu..kitorang sume duduk dkt atas krusi
yg kaler merah tu..tapi,aku rasa mcm ade gap je bile sembang cmtu
so,aku pon turun..duduk betul2 dekat dgn auntie
mcm nk build rappor la kan..
bru la patient rasa mcm open nk cite mcm2 dgn kita..
lepas tu member2 aku yg lain pon join skaki..HEHE :D

and.disebabkan kita sentuh dia..kita tunjuk yg kita care pasal dia
baru aku nampak auntie tu mcm lg banyak ckp
sesi pon xbrape nk formal
boleh gurau2.
gelak2 ^^ mcm2 cite keluar kot..HEHE :D

seeee...auntie tu hepi sebenarnye..tapi xleh la nk tunjuk
hehe.tapi mcm..blh jadi doc yang baik kan mcm ni? ^^ amin3

p/s: touch.because from touch u'll feel the love.
tapi yg berchenta and haram touch tu jangan nk gatal2 la touching ye =PPP

No comments: