Tuesday, June 1, 2010

*pemergianmu*


terpanggil untuk bercerite tntg kesah abg&adek plak hari ni
how i miss my childhood time lah kn
my kazen munawwarul rafiq bin muhammad
siapa sangka
seawal 31 years old,ALLAH panggil dia kembali ke sne

mse kecik2 dlu,kami tinggal sme2
aku still xleh lupe
dye carry aku kat ats paler.
bwk g tadika,hari2 fetch ak balek dr skolah
jge aku mcm adek dye sndiri
even dye hnye kazen aku.
bile dah besar,dia lain la sikit,dah xrpt
mgkin dye brubah ke arah yg lebey baek kn
tp i miss that moment

just when aku form 2,dye langsungkan walimah dgn kak riza
after 5 years, drg dianugerahkan dgn sepasang baby kembar
so cute,ktorg pnggey dye upin & ipin
tp drg bru 4 bulan,sape sgke,daddy drg dah pegi
tp mcm tawu2 je,arwah belikan stroller utk baby
belikan bekalan pampers, susu, and sume utk 2 bulan ahead
sbb dye tawu dye akn tinggalkan wife dye
jge baby sndiri

how cite ni jadi.mlm tu drg bwt family gathering
sume ade include wife arwah
pastu dah hbes,sume balek tmpt masing2
kak riza keje tmpt lain
esoknye,pas bgn pg,kak riza call abg rafiq
tp xangkat.sms xbls
pelik.call majikan,kate xg keje
suh jiran tgk,orgnye ade.
then dah ptg,dkt pkol 7mlm,kak fida,adek abg rafiq dtg jenguk
pecah masok rumah
tgk bdn abg rafiq da kaku
the gewd thing is,jmpe arwah,sebelah arwah ade al-quran
atas kepala ade yasin
great kn kalau meninggal dlm redha Allah

and it happens.
kuat kak riza.xmenangis.tp hati dia sape tawu
even kalau gf hilang bf pon menangis
tu xde ikatan
ni hubby sndiri,ayah pd twins dye
sape xrase.feeling bkn mcm button
blh on pastu off
tp aku yakin dye kuat.i hope i'll b strong jugak
peristiwa2 yg berlaku dlm hdp aku skrg
buat ak bukak mate luas2
bnyk sgt! slame ni minda xpenah nk open
tp see.all the people around u.
kalau drg kuat knp aku xleh jd cm drg

buat arwah abg rafiq.
semoge roh abg tenang kat sane.
insyaALLAH.abg bukak mate sy
kalau cri redha ALLAH,DIA sentiasa dgn kita
kejar manusia xkemana
abg xcri org,tp sume org selesa.
abg hanya devote diri abg pd Allah,isteri,anak2 n family
risq sgt kagum.
kalau diberi peluang,harapnya risq akn dpt seseorang sebaik abg
risq akn cube baiki diri
agar risq akn dpt org sbaek abg
sbb perempuan yg baek,utk lelaki yg baek kn abg
kak riza.be strong! ktorg sume ade.

may Allah bless u.

No comments: