Tuesday, September 7, 2010

soalan formspring..

ade org tnye soalan kat aku..
huhuhu.logik ke x soalan dye..entah =_="
layan jela..yg pntg,aku jwb bdasarkan ape yg aku tahu+rase..

Agak-agak you apa bende yang paling sweet dalam rumahtangga?
bile hubby/wife boleh jd kawan kite,bleh gurau2,men kejar2..not only being in love but fwen as well :D and,yg pling png,dye syg kite seadanya..dan setia ^_^


Camne nak tau org tuh betol2 suke kite or flirt.. Rite now saya da mula sukakan seseorg yang agak senior cakap agak nakal.. tapi x tau la nape sy selesa ngn dye 

haha.soalan ni pmpn ke laki tnye ek? :P urrm,kalau lelaki tu btol2 nkkan kite,dye akn serius,dye xkan maen2..kalau dye just maen tarik tali tu,anggap jela korg xde jodoh..there are soo many guys out there..hargai org yg syg kita rather than kita yg syg org tp dye x ^_^ tapi,kalau korg lelaki,pmpn ni kalau dye suke sng je nk tawu,kalau korg msg,dye excited gile blas.kalau korg senyum,mcm da xbtol dye jd =P tp,tgk jugakla,jgn smpai terambil kekasih org ^_^

ok! jwpn korg might not be the same as mine kan ^_^
sume org ade prinsip2 tersendiri tntg cinta a.k.a love
cinta itu berharga..jadi,bg pd org yg blh menghargainya ^_^

2 comments:

Anonymous said...

babe, aku dapat sosalan yang same larrrrrrr... sape ea???

Risq Atiqah Munirah said...

makin bnyk kn dye tanye.hahaha
apesal tataw.sume soalan cintan cintun.