Monday, September 6, 2010

mempertahankan kesucian.

duduk kat rumah mmg akan jadi mcm2 =P
haishhhh...sungguh la xboleh bagi fesbuk ke ym sgale tbukak
di kala abg2 anda wujud di rumah ^_^
and.kalau ade adek pon jgn buat bnde yg same.
teruatamanya when u have a sister like me *evil laugh*
ngeeeee.

semalam,abg cik on fesbuk,pastu dok tyg la profile dye
yg xla comel mane tu kan.ahahaha =P
dgn SENGAJA.dan penuh rasa kekejaman di hati.
saje r post status baru utk dye.
"saye mmg BUNCIT"

and.to be suprised kn.ramai la jugak org komen worhhh =_="
antara yg BEST.
saya sokong! thumbs up ^_^
jangan segan utk mengaku..

and i was like.WAHAHAHAHAHA..
abg cik pon muke redha je terima sume komen2 bernas tuh =P
hehehe.sorry dear abg..well..gurau senda amalan mulia kn ^_^
pastu,tanpa niat.aku pon bukak fesbuk..rase nk membalas komen2
skali..g la dapo jap..nk makan.
and..taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!~

si dia dah duduk kat dpn PC comel ktorg.
pelik la jugak.sbb xde tfikir pape.tgk dye bukak tagged segala.
FINE! nothing to be worry.
skali aku nmpk sengih JAHAT dye.wuaaaaaaaa :'(
ohhh!!~ fesbuk ku bakal dinodai..please2!!~
aku nmpk tanduk! gigi taring! segala yg bkenaan dgnnya
aku dah nmpk sume tu kat abg cik
aku dah nmpk amaran.tett.tett.amaran! bahaya! =_="
dlm hati,aku panjatkan doa ke hadrat Illahi.
"Ya Allah,kau lindungilah kesucian fesbuk ku ya Allah"

dan demi mempertahankan kesucian fesbuk.
aku sanggup bertempur dgn abg sendiri.hahahahaha ^_^
haishh.tapi dah dye tu beso.mmg xdapek la..
gune tangan dye je dah blh tolak muke aku.hahahaha =P
mcm2 terjadi.sehinggakan aku terjatuh.dia tersungkur.
dan tiba2.henpon mak berbunyi.abg tam call time tu
punye xnk mengalah.sanggup xnak kasik kat mak henpon
hahaha.sowg pon xmaw mengalah =P
aku rase,jadik mak kpd anak mcm ktorg mmg memeningkan kepala.
hahah.jage anak umo 5 tahun lagi senang dr jage ktorg kot.
lwan kemain lagi.mmg dah masok ala2 match gusti la jugak
naseb xjadi sumo ok =_="
and finally,aku BERJAYA! 
berjaya dlm usaha mempertahankan kesucian fesbuk sendiri ;)
HEHE..

p/s: oleh itu,don't ever let ur fesbuk open,when ur siblings are around keyh ;)
BAHAYA! or else.habesla segalanya terNODA =P

2 comments:

kaynabintizainal said...

gile la kau. kalau adik aku cmni aku tarik2 tlinge die. well, nsib baik aku xde adik. haha.

^risq_munirah^ said...

hahaha.tu kire aku adek yg baek taw,xtulis bnde jahat2..hahahaha =P
ko xnk ke adek cm aku keyna? ngeee