Wednesday, October 13, 2010

time kaseh encyk.

ahaha.time kaseh la encyk wanblur ^_^
ko gune photoscape eh? cm best je kan ade award2.HEHE
haha.btw,thanks a lot lah yek.dan mari kite menjawab soalan2
dari encyk wanblur =P

1) nama gelaran yg kwn2 penah panggey kat krg yg krg rase lawak dan lucu

err.terlalu bnyk sbnrnye.memandangkan name R.I.S.Q ni xbnyk dlm mesia
ramaila org suke bwt name baru utk aku.res-q.wisqon la.risiko.
and.yg pling aku ingt smpai skrg adelah
name rescue rangers.ni mase aku form 1 dlu
bdk kelas aku name aiyad.sgt suke kacau aku dgn nyanyi lagu tu =_="
sbb tu smpai skrg aku ingt.sbb mnde tu jd ikutan ramai.CESS!

2) Korang slalu lawat blog siapa? (link kan)

erm.actually,sume yg ade dlm list.dan sume yg aku jd follower drg
aku akan sentiasa lawat.
tapi tgk korg update slalu ke x la.
bile pop-up je update baru,akula antara manusia yg akan mengusha bloggie korg
walaupun takdela tinggal jejak joe jambul ke hape kan =P

3) ape korg rase wanblur patut improve untuk blog nie?

hurm.tukar lagu weyh! aku da bosan lagu more than words =P
kasikla lagu best sket.lagu mariah carey ke.lagu bruno mars ke.
HEHEHEHE

4) dalam seminggu bape kali krg lawat blog aku?

err.kalau ko update hari2.maka hari2 la jawabnye.
HEHEHEHE =P
ko update je.aku mesti usha.eheh.

5) sila pass reward nie kpd 6 org kwn2 anda yg krg rase bloggie dye comel


time kaseh encyk wanblur.
dan kpd blogger2 kat luar sane.thankyou sbb support sy

5 comments:

AinAin said...

waaa risq time kasih sbb mempromote!!..wahahha

Risq Atiqah Munirah said...

HAHAHAHA.
ape lagi.sile la jawab soalan encyk wanblur skali.EHEHEHE =P

s said...

owh rescue! bahaha.. thanx :)

Risq Atiqah Munirah said...

HAHAHAHA.welcome2.

s said...

risq, aku kt mlake skang!!
cuti study week ni wei.
lame tau...... :P
kau xmoh balik ke weiii? :P