Sunday, December 19, 2010

ape itu erti kawan?

ape itu kawan? ape itu menjadi kawan?
adekah seperti barney and friends?
ataupun kawan yg mcm ni?
F.R.I.E.N.D.S
bagi aku,aku bukanlah seorang kawan yg baek.
sbb?? sbb aku kadang2 xalert dgn birthday,tapi slu xpernah lupe..
makin tuwe,makin nyanyok..HEHE..
thousands of apology ^_^

bagi aku.kalau org tanye,ape itu kawan
aku akn ckp,org yg boleh terima seadanya diri seseorang
despite of segala buruk baek..
setiap makhluk di atas muke bumi ni mesti tidak akan pernah berpuas hati
dgn apa yg dimiliki
trust me!

si A tu baek sgt.aku suke kawan ngn dia.
pastu bile gaduh,hish.A ni.itu la.ini la.
disebabkan kekurangan si A dlm checklist kawan ideal
maka kita pun menjauhkan diri dari si A
sedangkan,kita sume tahu hakikat,tak semua ideal yg kita inginkan
akan kita perolehi :)

mungkin si A sgt prihatin tentang kita.slalu tnye keadaan kita
bagi kita support.tapi,si A slalu marah2..kdg2 emo..
HEHE.conclusion.xde kwn yg PERFECT!
sbb diri kita sendiri pon xperfect.mcm mne nk expect org lain perfect ^_^

tapi,all and all,a friend in need is a friend indeed.
bagi aku,despite of all the kekurangan(s),kalau someone tu blh trime seadanya
that means he/she is a true friend.
buruk baik diterima dgn hati yg terbuka.dan,xkesah ssh atau sng
they'll be there for us :D

xkesah la kawan kita sama jantina atau tak.
yg pntg.mereka membantu kita menjadi insan yg lebih baek
bkn memberi impak yg negatif pada diri kita :D
and.hopefully,my friends..all of my friends..
will always be.and remain forever as my friend.

i love you guys :D

No comments: