Tuesday, December 21, 2010

CSL

way to go
dapat doc yg same kot.uhuhuhu ^_^
doc aida mmg superb sporting.HEHE..lepak je CSL ngn die
xdela stress mane.
paling xbest.dye ingat lagi muke aku.sbb sem 2 mase tahun lepas
same CSL ngn dye jugak
dye cakap..'eh,kamu makin comel pulak ye..dlu xmcm ni kan'

kalau dgr part tu mmg la sedap di dengar kan.
tunggu sambungan dye...


.........................................
'makin bulat dari dlu eh..'
uwaaaaaaaa...adoiii =_=" ni dah dikire tahap kritikal ni
doc pon perasan.HAHA.adoiii.tlg la program diet kali bjaye
xsanggup aku org dok komplen gaye aku naek mcm gorilla =P
last2..aku jwb je.ehehehe..makin kuat mkn kot doc =P

HAHA.kesimpulannya.
today.aku discover yg aku xreti blakon jd patient.HAHA.
sbbnye.aku sgt pemurah hati memberi jawapan.
xpe2.tgk kredibiliti 2minggu lg utk jd doc plak ^_^

p/s: siapa kate org gemok xcomel.
meh aku babap korg =P

1 comment:

si Jelita ♥ said...

muyah an mmg comel..

hehhee
tu y fifi sayang tu..
awwww.