Sunday, January 9, 2011

swimming

saye sedang mencari hobby baru agar hidup tidak bosan
dan menjalani rutin yg sama..
at least i have something to express..for at leas myself
and.sejak dok plazarah,bape kali je bru g swimming :(
but today,i take an opportunity to go for swimming
and seriously..i'm falling in love with it :) :)

antara hobby2 yg ingin dijalankan..
swimming.jogging.memasak :) *masak ni xla hari2.kdg2 jela*
and.besides seronok,ia menyihatkan..
sebab nk jage penampilan diri bkn masa tuwe je kan
mestila dari zaman muda mudi
btol jugak dgn artikel kat metro hari ni..
jgn bg badan bnyk2 kedut..dan,sejak 2 menjak ni aku nmpk kn
aku sgt xpercaya pada medicine yg artificial
siyes xleh pakai =_="
aku penah je makan mcm2.mmg aku rse kdg2 worsekan keadaan
promosi.testimoni sgale tu..kdg2 tu mindset kita je :)

aku lebih pcaye pada yg natural.
mcm nk kilatkan rambut gune bunge raye ngn santan kelapa ke
yg tu mmg xde campo chemical bagai
so,mari berusaha mencari hobi menarik ^_^
sape2 nk swimming.sile ajak saya ye

p/s: ini hanya applicable kpd penduduk plazarah sje
*go go power rangers*

No comments: