Monday, June 4, 2012

Outing on honeymoon week..

Assalamualaikum WBT...

Bloggie..hehe, penat ai harini sbb xdpt on9. Finally dpt gak on9 taw..iskkk..
Harini aku start posting public health a.k.a honeymoon posting.
Haha, hari ni aku ade kelas slame stgah jam sahaja, dan esok tiada kelas, hooooorayyyyyy!!!

Mcm langit dengan bumi dgn posting o&g tahu? Tapi xpela, org kate bsusah2 dahulu bsenang2 di hari tua..

Lepas kelas rushing ke library, org lain sebok nk bace buku, aku pulak gi pinjam novel, wahahaha..kejam kan??? Haritu pinjam 2, kalini pinjam 3..
Org kate, kita kne developed soft skill, so otak imaginasi aku berkembang dgn bace novel la kan..ngeh3..

Balik dari library, jah call ajak gi damansara.waaaa..habes la, kitorang shopping2 kat ikea ngn the curve.. Ok, kat ikea aku beli bende merepek2 tapi comelllllll banget!!! Tapi, xnak la cite psl tu kan, sbb habes melayang duet je.haha.ni lagi satu melayang duet, aku beli face mask dkt elianto.haha.gile kentang.. Mak bising, aku xjage muka mcm haritu, jadi muka mcm merah2.. So, skrg ni kne lebih strict dan jage muka dgn baik..












Haha.aku beli smpai 4 face mask, sbb target nk gune twice a week. So, insyaAllah, doa2 kan projek nk jage kulit dan kurus ni bjaye. Tadi timbang, bjaye turun 2 kg, tp tak tahu la permanent or sebab puasa kan..

Takpe2, still got time, bukan nk sgt reward pon, cuma sbb nak sgt ubah penampilan sbb bg aku bila kita syg diri kita, kita akan lebih confident sbb ape pon, kita kne syg diri kita dulu..sbb ni kan tubuh yg Allah pinjamkan kat kita.. So, kalau nk pulangkan biarlah dlm keadaan yg baik kan ;)

Ok people, penat sgt harini, lepas gi ikea tadi, aku rase mcm xsbr nk ade rumah sendiri, nk hias rumah chantek2.. Aishhh.. Cepatla keje, xsbrnye nk beli mcm2.. Nanti, kalau dh keje, nk chantekkan rumah family dgn brg2 ikea.hehe..

Alrite, may Allah ease ur journey guys.. Pray for me too.. Adios.

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:IKEA, The Curve, Damansara

No comments: