Monday, June 17, 2013


assalamualaikum WBT.. hye3 bloggieeeee ^^

bloggie.. ni gambar unofficial la utk MEP kali ni :)
btw kan bloggie. bdk multimedia si paan ni mmg nk kne babap tau
cube tgk eja nama ai salah. sbb tula kata unofficial
sbb dia kne betulkan balik.muehehehe :DDD

bloggie..
nak mengadu domba boleh x?
huhuhuhu..

bloggieee..
saya tahu, xsemua org enthusiastic mcm saya
saya tahu xsemua org energetic and bersemangat waja mcm saya.
tapi bloggie.can't they actually think of others instead of thinking about themselves more?
bukan dia je nak study
i do too..i need my study time too!
ape la salahnye kalau keje dalam kumpulan, buat sama2 kan?

tapi bloggie.
saya juga faham. ni la purpose of PPD..
kat sini la kita belajar.. mcm mana nk jd leader
how to manage the diversity.. how to cope with different2 kind of people in a group.

well bloggie..
bukan senang.. tapi alhamdulillah.. things goes well.
and i really hope this time punye charity event will come true..
and i really hope we manage to get things done :)

bloggieeeeee...
ok.enough of babbling..ni sume penangan visit PPD under posting psikiatri
huhuhuhuhu...

bloggieeeeee...
saya bahagia sangat sbb Allah bantu banyak sgt kali ni
dari segi buat kerja
dari segi mengawal emosi
banyak la Allah bantu ^^ alhamdulillah. praise to Allah :)

and now, utk keje MEP je..
saya dah siapkan fail2 portfolio MEP
takwim MEP pon dah siap
minit mesyuarat.. bla3..
cop MEP je tinggal skrg. nanti kan bila dah siap cop, ai tayang2 kat u eh bloggie ;) hehehe :D

p/s: saya blur @@

No comments: