Sunday, June 23, 2013

nisfu syaaban

Assalamualaikum WBT bloggieeee

Malam nisfu syaaban :)

dan.saya baru balik membeli-belah di tesco
dan beli sepasang jubah
sgt kejam kan? menghabiskan duet.. tapi bukan selalu ye!

dan.
hari ni.. kne baca yassin
tapi, ABC..
jadi, ayah pesan, suruh niat pon takpe..
so, here i am dengan niat :)

1. Moga Allah SWT akan memanjangkan umur sy utk sy beribadah dengan sempurna utk sepanjang tahun ini. semoga Allah memanjangkan usia ibu ayah juga mama juga adik beradik, juga family, juga kwan2, juga cikgu2 yg sy amat sayangi :)

2. Moga Allah tetapkan iman saya di jalan yg benar. moga sy akan jadi muslimah yang solehah. dan akan berbakti kepada negara, agama dan bangsa. Moga Allah pelihara org yg saya sayangi :)

3. Moga Allah meluaskan rezeki pada tahun ini. Moga Allah melimpahkan rezeki buat saya, dan keluarga serta kwn2 dan cikgu.. semoga semua org mendapat berkat dari Allah SWT.

dan.
baca artikel. dia ckp. malam nisfu syaaban ni
Allah turunkan wahyu buat malaikat. siapa yg akan dicabutkan nyawanya pd tahun ini
kita hanya manusia
kita xtahu ape perancangan Allah kan?
semoga semuanya dalam keadaan yang baik2 sahaja. amin Ya Allah :)

dan juga.
saya dah beli 5 pasang stoking.
semoga istiqamah dalam membetulkan diri ye Risq!
insyaAllah! Towards better muslimah :)

No comments: