Wednesday, June 16, 2010

.quote dari mila.

16062010 : 11.52pm

mila hantar mesej kat phone.
ayat yg diberi sgt TOUCHED! jadi ingin post dlm blog ni.
thank u syg. awk pon kene kuat taw! ^_^

Berjalanlah dgn penuh harapan
walau hidup tak selalu bahagia

Sedekahkanlah satu senyuman
walau di hatimu tak lagi mampu bertahan

Belajarlah memaafkan walau dirimu terluka

Berhentilah memberikan alasan
walau ingin menyatakan kebenaran

Hiduplah dalam IMAN
walau hari dipenuhi godaan

DAN

Berpeganglah kepada ALLAH
walau dia tak kelihatan

time kaseh kawan! time kaseh sahabat!
time kaseh ALLAH, sebab bagi saya sahabat yg baek!
time kaseh ALLAH sbb bg sy kekuatan
sbb sy tahu, ENGKAU pilih aku
sbb aku adalah org yg mampu bertahan dgn dugaanMU
aku tahu, aku org yg KUAT & TABAH
sbb aku tahu, bukan semua org diberi peluang utk diuji
hanya org yg KAU pilih.dan YA ALLAH.
aku terima semua ini.dengan hati yang penuh KETABAHAN.
dgn hati yang BERSYUKUR.
dgn hati yg MERENDAH DIRI.

No comments: