Friday, July 16, 2010

thanks a lot!

glad everything has finished ^_^
and.i do really enjoy my camp this time around
compare dgn last year la

and.rase mcm nk ucap thanks dkt sesorang.
thank u sbb u make me like this.
u make me changed my self
seriously! w'pun ape yg dilalui oleh aku tu sgt perit
failing in 2 things.
tp i think i should thank that person
w'pun xdpt ckp dgn dia.at least aku express gratitude dlm blog kn
at least,aku hargai.

u make me find my old true self.
who knows kan apa yg Allah janjikn utk kita
mmgla org ckp,setiap yg blaku ade hikmahnya.
i've become the old me.
yg happy go lucky
yg bising2..and i do get my boyfriends+girlfriends back
which dlu,aku sgt2 tutup diri aku
sbb xnk bgaul sgt dgn org

aku kembali jd org yg sgt bersemngat.
aku blh bcakap kat depan.talk with full of spirit
in front of everyone.
w'pun gementar.aku sgt seronok! sbb dah lme nk jd diri sndiri
even my lecturers pon remember my name
drg sume panggil aku penyair. haha ^_^
sbb aku jd story teller kat dpn..
ramai sgt yg puji our performance.even smpai habes sketch pon,
drg still panggil kami dgn watak2 ktorg
and. we won!!~ bangge kn..bangge kn..
i'm PROUD with myself.my GROUPMATES.

thanks a lot to that person.
million thanks.

p/s: nanti pasni bile dah smpai rumah
everything about the camp akn diceritakan.ngeee..

No comments: