Tuesday, July 13, 2010

trip to UK..haha ^_^

selasa-13072010
Kem BTN Ulu Kenas, Kuala Kangsar, Perak

home sweet home
kembali ke negeri tanah tumpah drhku..haha ^_^
we will have our PPD Camp,starting from today
just a quick update.from me

lucky today,blh bgn awl even smlm tido lmbt
and.bgn sndiri.BANGGE jap ^_^
haha.ktorg gerak dr plazarah g ktsn 1 at 6.50am
jumpe kwn2 2nd year kat sne.rindu
peluk2.salam2.and drg sume wish gewdluck
even my chinese friend pon says the same.
drg nmpk je.RISQ!!!~ ^_^ terharu2..

ni zack ngn aimi.zack tibe2 je jd malu2 kucen =_=" hehe
kami berempat..shakirah,khazilah,syeera,risq
dah lme sgt xpkai tudung kaler putih..huhuhu.mmg jd bdk skolah balek =P
i sgt bosan,jd amek gamba bnyk2...haha =P
last! sbb ktorg xramai.so,duduk sorg2..
sronok! tido je td spnjg jalan..
rasenye in 2 hours from now akan smpai camp.
Prof.shahrir call..i know he want to wish me luck..
glad my buddy is with me ^_^

hope this camp will give me a GREAT memory..
do ur best in ur life yeah everyone..
see u again

No comments: