Friday, October 8, 2010

dedikasi buat arwah bobo.

setelah hampir 2 bulan kau bersama kami.
akhirnye.engkau pergi jugak bobo.
aku sbg auntie,mohon maaf,andai ade terkurang dr segi jagaan kami
tak pernah walau sehari,aku tak dtg menjengukmu
aku akn berikan kau makanan,andai aku xnmpk bebola merah hijau di dlm akuarium korg
hari2.jadi,pemergianmu amat aku rasakan.
kini,hanya momo yg tinggal menemani kami

ke'busy'an ibumu pada minggu ini mungkin penyebab utama
permergian bobo.maafkan kami bobo.
kami dah buat yg terbaek! =_="
buat ibu bobo dan momo,jgn bersedih,setiap yg hidup
pasti akan kembali.
bkn salah ibu mengandung okeh =P

HEHE.xreti buat entry sedih.ngeee ^_^
tapi,siyesly,dah mcm habit plak bg bobo n momo mkn walau tnpa disuruh ibu drg
mesti jenguk! walaupun xreti bersihkan akuarium tuh.
tapi still,dari segi pemakanan mmg aku jage.

well.kalau tgk keadaan bobo,mmg dye krg aktif sket dr momo
bdn dye pon xsegemuk momo.
momo nye ekor kembang.ekor bobo kecik je.
tgk keadaan bobo yg terapung tadi,rosma jerit.
RISQ! knp ikan ni.yee.aku tawu.ssh nk terima hakikat
bobo dah xde.tapi,at least dye xsaket trok kn.
mate bobo td tersmbul.macam ade urat2.huhuhuhu.

well.kalau ikan beso blh la nk mkn kan.
ni ikan emas yg kecik.mne boleh.tapi,ish! aku mne de kejam cik kak
ade ke patot rosma ckp,kalau bobo hilang
aku org 1st dye carik.
ktorg xbuang bobo lagi.esok bru nk g tanam bobo.HUHU.

ape pon.buat bobo tersyang.may u rest in peace.
and.aku harap momo akan tros btahan dgn kami
insyaAllah.

p/s: ikan blh beranak x kalau xde pasangan? ^_^
*entry ni dibuat semalam.tp xdpt post sbb broadband da gile =_="

5 comments:

HaRuhi said...

laaa bobo tu ikan ke??

HaRuhi said...

laaa bobo tu ikan ke??

^risq_munirah^ said...

HAHAHAHA.
dah tu ain ingt ape? wahaha.
anak betul ke? =P
almaklumla bru g wedding rituh kan.HAHAHA

HaRuhi said...

hahaha ingtkan kucing rosma...wawawa..
ikan ghupenyer..buat lauk jele dah mati..kekekeke

^risq_munirah^ said...

HAHAHA.org da ckp da ngn dye.wakakaka
ikan nk buat ape lg kan.makan jela btol x? HEHEHE.

kucen rosma sehat walafiat agy kot.HEHEHEH.