Wednesday, October 6, 2010

sleeping beauty

 have you ever watch fairy tale??
well.since i was a small little kiddo,my mum used to buy me story books.
and.all this fairy tale sgtlah sebati dgn diri ini.
rapunzel.snow white.cinderella.sleeping beauty.frog prince.
and banyak sgt lagi.maybe that's why i really love to watch disney channel
rather than other channel.

if people ask me what is my favourite genre of movie
i will say.magical.and fantasy
why?? i don't really know why.maybe bcoz i have a habit of daydream.
HEHE.
tipu ar sape xsuke berangan.kan kan? ^_^

slalu tu miss risq ni berangan konon2 jadi heroin.
pastu smpai mimpi ade putera idaman dtg dlm mimpi naek kuda.
pkai macam putera raja.ade suit dye tersendiri.aishhh. @_@
korg bayang taw3.pakai suit putih.kot putih.kasut putih.seluar putih.
pastu dgn crown dye.sambey naek kude tu dye dok pegang pedang.woooo..
MACHO x?? ^_^
mmg perfect! HAHAHA.
tapi,xbleh la kalau risq nk jd princess kan.xcukup ketinggian.
unless kalau ade org blh design kasut high heels version 30inchi.HAHAHA.
will there be a prince that will come? 
kiss me and wake me up from this long dream? ^_^

HAHA.tapi ini semua adelah zmn kanak2 ribena.zmn blom mumayyiz
jadi mestila bnyk berangan kan.ok.kalau korg kate x tu tipu keyh :P
mesti ade sket berangan punye.nk jumpe brad pitt ke.tom cruise ke.
HAHA.

bile da masok alam dewasa ni,fikiran pon kne makin mtg
dah xde dah fairy tale.sbb hidup happily ever after tu ade dlm buku2 je
dlm kehidupan seharian.walau mcm mane tahan pon
mesti akan ade ups and down.mesti akan ade phase menanges.phase gembira.
sbb hidup kan mcm roda.golek2.kejap kat atas.
kejap lagi dah tonggang tbalek dah
sbb tu my mum always pesan.whatever ur doing.whatever ur feeling is
make sure u keep 20-30% for urself.
so that,xdela korg breakdown.if anything does happen.

cumnenye,easy said than be done.sume org blh ckp.
even kalau kwn2 tgh down.kite blh nasihat dye.kite blh bg support
tapi everything sebenarnye bgantung pd diri kita sendiri.
jatuh bgn nye diri anda sume bgantung pd diri.
we may get inspiration form others.tapi,semangat itu hadir dlm diri.
spirit tu hadir atas usaha anda sendiri utk mengubah naseb diri anda.
atas usaha anda utk taknak berada di takuk lama.

knp? sbb kalau org tu keras hati.xnak trime ape org ckp
and still nk ikut pendirian dia,do u think org tu blh change ke? ^_^
xboleh kan.

and.sbnrnye.oleh sbb keje yg bnyk.plus AMSA thingy yg buat aku pening kpale ni
buatkan aku rse nk jd sleeping beauty je.huhuhu
dgn demam,selsema n batuk yg xbetul.
lagila tambahkan pening ni.mkn ubat pon aci malas kan.lagila :P
tapi,tgk kwn2 dah balek rumah dgn senang hati.
aku jeles sgt.aku nk balek.tapi,aku bnyk keje nk sttle.
khamis,jumaat ade meeting.and.aku nye exam lagi seminggu je.

so.nak x nak.aku sacrifice jugak cuti.sbb aku nk cuti sbulan lebey lepas final exam
aku xnk cuti kejap pastu kne balek utk reseat exam.
xnak! aku nk spend time dgn mummy n daddy ^_^
oleh itu,demi exam.demi utk masok 2nd year.
aku akan berusaha bersungguh2.and jadi bdk yg lebih matang.
mummy and daddy.sorry.t,uyah dah krg keje uyah balek taw.
really.i miss you both!

p/s: buat sahabat sy.well.i just read ur bloggie.
and.aku cume doakan yg tbaek.everything.every relationship have ups n down.
tapi pcaye pd takdir.and bersabarlah.be rational.
insyaAllah.u'll survive.i miss you fwen! ^_^

No comments: