Sunday, June 20, 2010

.secreto recipeto.

secret recipe,tesco melaka - 20062010

ngee!~ celebrating my daddy for 26 years being a daddy to 3 children
that's me+abg cik+abg tam
location,already stated above ^_^
their very 1st time eating at secret recipe.haha
komen: boleh la,sedap juge,tapi MUAK! hahaha =_="

mak+bapak (note that my father sgt 'shy' ^_^)
woooo!! xlarat la uyah =P
dearest mum..errr,ekceli it's the SAME cake @_@
yeay! spaghetti bolognese.yummy! envy sungguh ^_^
my meal.erm! rate 6 out of 10,muak sikit +_+
maybe sbb xsuke cheese sgt kot =P
here come the worst part,everyone is FULL sgt2,plus terlalu MUAK
sbb everything is CHEESE+CREME
soo.w'pun SIKIT,amat payah utk habeskan chocolate indulgence ini,ohhh!!!=_="
me+mum+dad,berusaha hingga TITISAN TERAKHIR
berebut2 lagik.hahaha ^_^
ok! this is me eating! anak comel nih,P.O.Y.O!@_@

ok,makanan ditaja oleh cik RISQ as a gift for ayahnya.thank u dad! again ^_^
i love you
HAPPY FATHER's DAY..may ALLAH bless u always
and may ur day,ur health,ur work,ur life
will always succes.

No comments: