Tuesday, August 31, 2010

3 bulan.

ngeee!!~ tahneah dear bloggie..^_^
esok bakal mencatatkan sejarah bg bloggie yg kini berusia 3 bulan.
cepatnya masa berlalu..sgt cepat..

bg siapa2 yg mengikuti perkembangan bloggie ni
i'm soo thankful+glad
sbb korg bsame2 sudi berkongsi ape yg aku rase.
at least,apa yg aku tulis.ada org bace
and.kalau aku ade smpaikan ilmu,korg pon dpt sme kan.

dan.semenjak bila aku xingt aku letak widget tu
pencapaian terbaek bloggie ni adelah menerima 45 visitor per day.
dan.skrg.dah lebey krg 2 bulan kot.bloggie ni alhamdulillah.
masih ada yg ingin menatap hasil2 tulisan yg xseberapa ni.
total visitor bila campo2 hari2 dah smpai 1802.
ok la kn.not bad ^_^
thankyou 4 all those comment.
xkesah yg baek.yg buruk.atau kutuk ke.
sumenye aku terima dgn hati yg terbuka.. ^_^

dunia blogging is a part of me.sebb aku adelah sorg yg suke bebel
haha.kdg2 ade 2/3post per day smpai korg pon penat nk bace kn =P
but now.maybe perlukan sedikit pembaharuan.
thankyou soo much readers.
may Allah bless u always.

p/s: to readers yg baek hati.
kindly leave ur email at the shoutbox or comment
so that,i can invite u to my dear bloggie.thanks!

No comments: