Sunday, August 29, 2010

smpai sekarang..

smpai skrg aku masih lg tertanya.
ape maksud noob tu ek??
bnyk gile terms2 baru yg aku xtawu.hahaha =P

adekah aku sgt konservatif?? tettttt =P
ahahaha.mmg gile la ^_^

tadi dahla dgr lagu raye dlm bus.aishhhh.
aku rase btol la aku ni mcm org tuwe.
blh xrase perasaan nk raye.huishh.kronik2 =_="
tapi hati ni bdebar jugak..tambah2 dgr yg lagu sape tah.

"dengar2 itu..takbir sdg berbunyi..bla bla bla"
"hai slmt hari raya..kami semua ucapkan.."
dan yg plg touching..

"di hari raya..terkeng daku kpd si dia..kg. ku indah nun jauh disana
ayah serta bondaku =_="
nasebla bru kat KL eh.xde la rase pelik2.nk nanges sgale.
kpd kwn2 yg berada di perantauan.esp.farah amalina
be strong.heee.aku jahat nk bg ko jeles.
tapi.aku xnk bg ko sedih jugak.hehehe.jadi.
tabahkan hati.nk balas dndm xdpt balek.
ko baling2 snow kat US nanti keyh.cmpk je kat mne2
bkn blh pecah pon brg.hahaha.i miss you taw ^_^

p/s:confused.mcm dah agak pening sket.
mummy.sorry..ngee ^_^
(boleh ke mcm ni slalu??=_=")

1 comment:

f. said...

huaaaaaaaaaaaaa. saje je. sobs. NAK BALIK!! :((( cepat beli tiket balik untuk aku balik raye next week. hahaha :P

thanks :) take care, jgn berperang dgn diri sniri slalu, lunyai ko karang. hehe xD