Sunday, August 29, 2010

kecoh2 ramadhan.

alahai.gamba ni sgt kabur.tapi,dah try zoom..
ni adelah pemandangan terBAEK dr kamera nset nokia =P
well.nokia kn mmg xBEST =P

saying goodbye to mummy+daddy kinda hard
tapi,xpe,next week they'll come n fetch me
and we're going for SHOPPING @_@ baju raye mari ^_^

tapi.bkn ape la kn.sje nk berkongsi cerita.
mesti korg penah naek bus kn dr rumah.
xkirela zaman skolah ke.zaman jd mahasiswa ke.
mesti penah kn ^_^
even mase nk daftar 1st time kat skolah pon cmtu gak
mesti mase korg2 nk balek tu..adela scene kecoh2 kat rumah.
yg pling KECOH skali of coz la korg nye mummy kn
ayah rileks je.cool je.org suh anta pkol 10.30,pkol 10 xsiap lg =P

harini.aku bgn awal la jugak kn ^_^
aku bgn2 je,mrs.mak dah bukak mulut =_="
"nak balek pkol bape hari ni??"
punye la xsabar2 nk mengHALAU aku dr rumah =P
pkol 7pg kot mak eh?? huhuhu..sedih+pilu hati ini..
kalau mak je xpe jugak..
ayah pon dok bantai tanye.uwaaaa :'(
bagi la aku balek lambat2 sket ke kn..at least heaven la jugak :(
ni xhabes2 ckp.balek awal uyah.jln jammed nanti.
kang smpai ptg payah..bla..bla..

last2.memikirkan keje yg xsiap.dan bertimbun
aku pon decide nk amek bus pkol 11pg ^_^
dan dan tu la kemas brg sgale.masokkan lappy.dah comel habes la.
aku balek pkai baju kurung taw.sopan x?:P

dah elok2 aku siap.aku g depan.mak dah duduk kat ruang tamu
xtaw la sotkabo bace mak ke mak bce sotkabo =P
ayah plak dah start hibernate dlm bilik
dalam hati aku..
"tadi beriya2 halau aku balek.aku da siap.sume buat xtaw je"

bile nmpk aku dah pkai baju sgale.mak blh tnye.
"eh.eh.awalnye nk balek.dah siap dah?"
mak..uyah cubit mak aci x? hehehe =P
boleh plak mak nanye.tadi mak yg halau uyah balek awl kn =P

huhu..pastu,adela adegan merajuk2 kejap
haishh..bpk,sorry,uyah ni xreti pujuk..ngeee.
tapi,uyah baek kn..uyah mintak maaf da kn bwt bpk majuk ^_^
abg cik pon mule la kuarkan hujah2 beliau
suh aku pujuk dearest daddy..
jenuhla jugak pujuk ayah terCHENTA.
mule2 nk mntk maaf awal2.tp almaklumla.segan+keras hati sket
hahahaha =P
then,everything went normal.and fine.
at least hati lega..xde la ayah majuk.ayah majuk comel
siap ade muncung itik lagi.
mak ckp.ayah ngadu mase mak tnye.
mak ckp ayah ckp aku buat dye majuk.
sebut name aku.siap muncung2 lagi.wakakakaka =P
jahat gile gelakkan bapak sendiri ^_^

sebenarnye.dlm hati dah mengekek ketawa.
tapi kontrol macho habes.siap buat2 merajuk sama.hahaha.
saje je nk bg best sket suasana tu.
mak marah2 lagi.kamu ni.bpk majuk.kamu pon nk majuk.
hehehe.sorry mummy ^_^
and.to everyone kat umah.i miss you sooo much :-*
and.taraaa.muke xikhlas senyum.hahaha =P
sile beli kamera syok sendiri.jika ingin ikut jejak langkah beta :P
and.siyes.bln ramadhan ni kalau balek naek bus.tlg jgn tgh hari
penat oooo.nk patah tlg blakang aku
bwk beg berat2.huhuhuhu =_="

No comments: