Sunday, September 26, 2010

dia milikku.

xde kaetan dgn yg hidup ataupun mati eh ni.
HAHAHA.rase mcm,wahh..indahnye lagu ni..
thanks abez..sbb ko nye bloggie,aku tersuke lagu ni..hehehe ^_^

aish..gile la.
seronok2 layan sendiri.
rase mcm i'm invisible in my own world.
xpe,i'm strong enough.yela perception org lain2.
nak buat mcm mane.it is what i choose.
and.i'm happy with whatever happen.
walaupun xde mcm org lain.walaupun aku cume suke sorg2.
aku happy.dan aku lebih bersemngat utk hadapi hidup ni.

tapi kan.abg aku komen ape taw.lagu ni,mcm knl je suara dye.
haha.lagu dye sme mcm yg menjaga hati tu.
HAHA.dye kate xde beza.hahaha.sengal je.
aku suke kot lagu ni.tapi abg tam xdela banned kn.dye pon suke.

so..kalau ade mase,g google lagu dia milikku.
by yuvie and nuno..

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia untuk aku

Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku


huuu..aku bru tawu yuvie and nuno ni 4 org.haha.mcm 2 org kot =P
aaaaaaa...i LIKE this guy so damn much! comelnyeeee @_@
sgt.sgt.dan sgt comel! aci x kalau xtido mlm cmni.haha :P
oh my!!~ i dunno what's ur name.but seriously,u capture my heart
the 1st time i have a look at ur face ^_^

p/s: jatuh hati sekejap..uuuu @_@

5 comments:

abez fifi said...

wow ni ke yovie?
nsem ahaha..

f. said...

yea, dikta's the cutest. <3<3

^risq_munirah^ said...

HAHA.kan.hensem gile abez..

farah:dikta yg gamba comel tu ke?? comelnye weyhhh...aku sudah jatuh chenta..haha :P

farah said...

haah. dikta name diee :DD

aku pun! haha. tgk tak vid. clip die? comel gile dikta tu!!

^risq_munirah^ said...

HAHA.bkn comel gile.
sgt3.super duper comel.mcm korean guys kan? ^_^

HEHE..aku xleh nk view vid yg original.aku tgk psembahan dye je.tapi still.dye sgt cute.and aku tgk rmai gile pmpn teruja amek gamba dye.
cess.sebok je! HAHA.