Sunday, September 26, 2010

salah siapa?

ok.knp letak gamba pregnant lady?? @_@
betul la org ckp kan..mase kite pregnant..jgn buat sesuatu yg weird2
sbb takut anak dpt badi or anything la kn.

dlu penah dgr sorg kwn cite pasal mase mak dye pregnant abg dye.
mase tu,mak dye tnampak kaki sorg laki ni
bulu dye..urrmm..sgtlah mcm hutan amazon kn ^_^
pastu mak dye ckpla..lebatnye..
skali abg dye mase besar ni,lebey krg sme cm kaki org yg mak dye ckp dlu.
heee.nmpk x effect dye?? =_="

banyak pntg larang org mase mengandung.bnyk bnde kne jage
and it is not an easy job to be a mummy.
and.harini,aku pon buat heart to heart talk dgn mummy.
aku pelik dgn diri sendiri.knp aku ni jenis yg cpt terasa.
sensitif.cpt mengamuk.suke merampus.
physically maybe not.tapi emotionally sgt3..
aku xdela hempas2 brg..tapi,hati ni memberontak je..
and.kdg2,i do hurt someone that i love

rupe2nye.rahsia terbongkar.mase mummy pregnant dlu.
bnyk memendam rase.mummy plak slalu kne buli.hahaha.
xdela cmtu.cume.mase tgh pregnantkan aku dlu.
mak sebok.jadi chekgu.dlm mase yg sme.opah saket.
pastu mcm bnyk kali kne ulak alik segala.mmg penat la.
mak keje sesi pagi.waktu rehat rush balek umah.masakkan utk opah.
yela.jarak sekolah ngn rumah mmg sekangkang kera.
pastu bnyk makan hati la.dlm hati slalu sgt memberontak sume.
and ia di'inherit' oleh si anak kecil di dalam rahim ibu.

jadi.kat sini.aku confuse.salah siapa pkare ni tjadi?
it might be part of me.is it my mummy's fault or me myself?
tapi,aku pcaye sesuatu yg menjadi habit,blh brubah.
aku admit.kdg2 i might not be rational.
tapi,hati ni je memberontak.ego.sebenarnye xde marah pon.
xde terasa.sbb w'pun kuat memberontak.aku masih syg.
tanye abg cik.uyah kdg2 mengamuk.pastu last2 kejap je mintak maaf
sbb aku tawu aku yg salah.
aku yg akan seek for forgiveness..

and.mak ckp,aku dah ade perubahan.tapi masih BANYAK perlu ubah.
betul2.aku admit.
and.out of all.i should thank that person.
for bear with me.w'pun kdg2 mcm annoying sket.
and.i'm soo sorry.i know! ^_^
xtawla ade ke org understand perangai aku ni
macam mane dye understand perangai aku..haha..
really.thanks for that.

p/s: cube utk control rational dan cube utk lebih memahami.
sbb everything happen for a reason.
please.hormone.balance urself.tlg la jgn buat tuan bdn kamu pening.
ok.supplement perlu ke x ek mcm ni?? ^_^

No comments: