Sunday, December 22, 2013

frozen

assalamualaikum WBT bloggie..

bloggieeeeeee... tawu x, harini saya gi tengok frozen dgn my buddy, bestfriend ever
azura.
so it happens kitorang beli tiket wayang kul 2.20pm punye
even dtg kul 1.40pm cmtu, seat dah nak penuh, tinggal seat depan je =_="
sungguh den xfaham, dah masuk minggu kedua tayangan, stil org berduyun2 gi tengok. sobssss.

tapi kan bloggie. nak dijadikan cerita kan.
masa time nak keluar ni la my bff cramp perut. and condition dia gile punye worse
after beli tiket tu kitorang gi makan wendy's
and, dia xlarat pun nak makan =( sedih tgk dia, tapi xtau nk tolong cmne
pastu, xhabes mkn, kitorang gi la toilet
teman dia. lama gile, sbb fahamla perasaan tu kan. last2 tgk jam dah 2.30pm dah =_="
i was likeee.. alamak, dah lebih 10 menet, cemana nih +_+
pastuuuu.. lepas gi toilet, dia cramp lagi
and she end up muntah :((

i was like sooo worried, and at that point, aku kata, burn jela tiket
malas lak nak biarkan member tu saket, kesian sorang2
soo, aku pon suh dia duduk jap, aku gi watson beli air mineral ngan bam tiger
and, lepas muntah t, alhamdulillah, she's getting fine

aku tawu dia rasa bersalah, sebab aku yg beria-ia ajak dia tengok cite tu
sebab aku gilepunye excited nak tgk cite tu, tapi sbb dia saket, kitorang xtengok
aku tgk muka dia pon aku tahu :)
tapi, nak buat camne, kita rancang, Allah yang makbulkan
Allah yang perkenankan. walaupun ade rasa kecewa siket.
yela, sebab excited sgt kan. tapi aku still fikir, takpe risq! ade hikmahnya.
adela hikmahnya jadi macam ni kan <3 p="">

and. and. tetibe, after dh settle sume, 
zura kata, risq, jomla masuk. time tu dah pukul 2.50pm, which kire dah setengah jam la cite jalan
tapi bila fikir balik, masuk jela, insyaAllah ada rezeki dapat jugak faham cite tu.
and when we arrived, alhamdulillah, tengah klimaks cerita
and i'm happy sebab at least, aku dpt tengok
and at least, aku belajar bersabar
and at least i did took care of my bestbuddy..
sungguh, saya sayang sgt kat awak.. insyaAllah, moga Allah pelihara hubungan kita till bila2.
i will always cherish the moment we are together.
alhamdulillah, thankyou Allah for sending her to me in my life
someone who i can even share any story
yang tahan dengan all my perangai. she's the best!
but doesn't mean saya lupa kawan2 lain. kawan2 lain sentiasa di hati
esp my bff farah <3 :d="" cite.="" dia..="" hehehe="" jugak="" kat="" la="" p="" sayang="" semua="" senang="">

and Allah.
saya tahu, saya dah melebihi batasan saya sebagai perempuan
tapi, mcm mana ye, ape patut saya buat ek?
kalau saya diam je? atau kalau saya buat xtahu je?
cemana Allah? :(

buntu sgt!
kadang2 rasa menyesal and nak putar balik ke masa sebulan lalu
agar saya xbuat tindakan yang boleh tahan stupid tu
tapi, for that pon saya berubah kan Allah
sebab tu jugak saya usaha dan azam dengan bersungguh2 untuk jadi terbaik
banyak perubahan housemate cakap
bagus memang bagus, tapi xpela..
mungkin hanya sekejap je pinjaman Mu itu kan Allah
salah aku juga. kerana buat sesuatu tanpa berfikir.
takpe. takpe. I am strong Allah.
please make me strong Allah <3 p="">
i hope everything will fall into place, and may Allah bless

biar apa pun yang terjadi
moga Allah berkati dan redhai segalanya :)

No comments: