Sunday, December 22, 2013

istoqamah kan diri

assalamualaikum WBT bloggie.

alhamdulillah, masih lagi bernyawa dan bernafas atas muka bumi ni kan?
bloggieee.. terasa beruntung sgt diri ini sebab ade kawan2 yg sgt membantu
kwn2 yg di masa susah dan senang, xputus2 bagi semangat
xputus2 bagi harapan dan mendoakan agar ak terus istiqomah dlm setiap perkara
beruntung sgt bloggie.

bloggieee. sebenarnya, entah, malu sgt bila fikir apa yg aku buat selama ni
sebab, xletakkan Allah pada paksi yang sebenar2nya
oh Allah, please forgive me for all my wrongdoings

Ya Allah, pernah jugak saya terfikir, kenapa la agaknya
saya diuji berkali2 di takuk yang sama
saya fikir, mungkin ini cara Mu untuk menaikkan darjat aku di sisi Mu 
Ya Allah :)

sungguh, kadang aku sedih, kadang aku leka atas segala yang berlaku
namun, tak sekali pun aku lupa
setiap yang berlaku atas kehendakMu Ya Rabb.

dan Allah
aku mohon padaMu, agar ditetapkan iman di atas jalan Mu
Moga setiap apa pun yang aku lakukan, setiap apa pun yang aku perkatakan
mendapat rahmat dariMu Ya Allah.
moga aku dan orang-orang sekelilingku, dan org2 yang amat aku sayangi
sentiasa di bawah redha dan lindunganMu
Ampunkan kami semua Ya Rabb.

No comments: