Saturday, December 28, 2013

nerdy spec

yeayyyy!!
alhamdulillah. finally bloggieee.. tukar spec sebab power dah naik. sobs =_="
tapi nye, finally, beli jugak spec nerd baru. hahahaha =PPP

kekunun pasni blh la blagak cm bebudak old skewl. ahah =PP
tapi kan bloggie.. nak cerita ape jadi harini which
memang sangatlah tak sangka! ^^

harini. ade lecture forensik. sabtu pon de kelas kan? =_="
tapi tulaa.. smpai 4 jam lecture.. sabo jela. tapi kitorang have to rush out sebab ade appoinment 
dengan en azizul dekat hotel priemera, sebab nak buat dinner kolej kat situ.
but then, dengan happy nye, kami pon bergerak la ke LRT dan akhirnya sampai
mila kata dalam phone suara dia cm muda
and masa jumpe. mak aihhhh. lembut sgt orgnya. bukan lembut as in *awww*
tapi tutur kata dia, perilaku dia.. memang sangat niceeeeee!
sampai rasa mcm speechless habes la jumpa dia.
cara dia communicate memang terbaik! memang sesuai sgt jd sales manager
sampai rasa mcm malas nak negotiate dah.
perfect habes presentation dia. tapi yela. he's been helping us a lot, sampai naik segan!

dan.. yang paling best bila kerja dengan org cmni.
rasa tenang je, and dia xde pon melebihi batas ke apa. sometimes kan org2 korporat ni
xreti, sume pon bantai salam org. ni tak. kitorang dtg je, dah habes kuliah
meh3. datang rumah saya, kne la makan.
dia belanja makan hi tea which cost rm38++ per head
heyyy, and 4 stars hotel kot ^^ bahagianyaaaaa :D
mane tak mantap gitu? ^^
memang salute habes la dekat dia. and i and mila akan work hard to get sponsors.
insyaAllah. doakan kami ye..

dan kan. 
okla. habes cite jumpe mr sweet tu, pastu mila ajak gi wangsa walk
gi keluar ngan family dia. adehhh. dalam dilema dennn =_="
camne ni.. nak gi ke nak patah balik
tapi, urmmm. ikut jela. sebab malas nak balik sorg..
and. akhirnya aku end up gi wangsa walk. makan fish manhattan kot.. tatawu.
tapi sedap laaa. hehehehe. thankyou akak mila sebab belanja..
and kebetulan pulak la kan, birthday akak mila. so diorg sambut la beramai2.
comel jeee. sume banyak cakap mcm mila jugak. hehehee

and. pastu, abg tam tanye, nak balik melaka tak
aku pon ape lagi, dahla menumpang kasih family org, lagi la membuak perasaan nak balik
heheh! punye eksaited, sampai ckp kat mila, saya balik dulu..
and dengan bangganya naik teksi nak balik, tamau naik LRT sebab takut lambat.
hahaha. and worst thing.. pakcik teksi tu silap jalan.
aku ckp nak g HUKM dia bawak g HKL. nasebla den tau jalan.
and something happen..

aku ternampak someone yang aku kenal dalam teksi odw tu..
and, haishhh.. pelik gile perasaan dia.
aku mcm speechless. macam kenapa kena jumpe dia?
kenapa mcm ni? =_="
xboleh ke kalau xjumpe langsung. pastu, aku terfikir la kan. yela.
terdetik je sebab lalu dekat depan tempat dia. teringat tetibe
and suddenly, pommm. nampak dia. kelu habes lidah
cakap kat diri sendiri. adela hikmahnya kenapa ternampak
and i should just understand, everything happen with a reason

but then, ohhh. masa dengan mila tu, dapat la call dari org optometri ukm
kata spek mata ai dah siap
punyela heksaited beta. and masa dlm teksi tu dah kul 5, sedangkan org tu suh dtg kul 4
tapi, sampai2 tu, terus tgk, alaaa. dah tutup ke
tapi sebab mcm ade positif thinking kan
aku pon jalan ke depan, tengok lampu still terbukak and akak tu wujud
aku try luck je, tanye akak boleh amek spek tak..
sebab sy tadi terlewat..
akak tu pon cam jomla masuk..
aku mcm wahhhh! tak sangkanya, Allah makbulkan ape aku doa
and Allah permudahkan gile2 punye
aku mcm, Alhamdulillah... thankyou Allah :)
tanpa Allah, siapalah kita kan kan? ^^

so, that's how i transformed.. eheehehehe :D
and, i am happy sebab, mata xperit lagi sebab power dah stable.
and yang paling penting, penglihatan jelas gilerrrrr
and.and. i am a nerdy ;)
heh!

okla. malas dah. goodnite bloggieeee..
tunggu abg tam, kak nury and min2.
balik melaka for less than 24 hours.
takde cuti, and so, knela buat cenggini kan. nak buat cmne?
i choose this field. i choose to be busy. terima jelaaaaa. insyaAllah
there's a reward, there's a hikmah behind everything. i believe in that!

1 comment:

zacky786 said...

saya rabun ~ tapi rabun silau .. hhohoo..