Saturday, July 10, 2010

emo lagi..

bile cuti dah hbes nih,rase sgt sedih plak..
but,i know,ade banyak perkara menanti aku di hadapan
my campus life,my future..

bru je habes tlg ayh siapkan portfolio pensyarah dia
and wonder,bila aku dah balek t,dia smbg buat x?=_="
rindu..nothing else can describe my feeling..
cuti ni,btol2 buat aku rase tenang,disayangi,seronok..
u wouldn't know how it feels,unless u experience what i experience now

aku mmg sgt rpt ngn mak.
tapi cuti ni,aku sgt2 rapat ngn ayah..
wherever he goes,aku la jd tkg ikut..
pegi psr malam.pegi maktab.pegi bank.
dia la jd instructor xbertauliah bila aku drive
dia la yg suka bebel2 bila aku drive KANCIL tersengguk2
dia la yg beli durian,mempelam bila aku teringin..
hari2..rase mcm xlengkap je kalau xkne bebel ngn ayah..hehe ^_^

during my long holiday ni..
aku la jd tkg bising kat rumah ni suruh ayah siapkan keje dia
aku la tkg kacau dia tgh tido
tiap2 hari kacau..bpk,Dr.Yasmin panggil..dia nk portfolio =P
aku la jd bibik kat umah
aku la jd tmpt bermanja my beloved mummy+daddy
and.diorang la tmpt aku nk melalak.bersembang.menangis
org yg aku boleh kacau,usik2,sbb mmg xreti duduk diam ^_^
whatever i am,diorang slalu give me support
slalu bg advice
slalu marah2 aku..suruh aku jd kuat,jd budak baek..

bila aku dah balek.mesti sunyi rumah ni
dah xde sape nk karaoke2,joget2..kacau diorang tido
xde sape nk masak versi amatur
xde sape nk drive kancil versi siput sedut..huhu :P
xpee.nanti2,kitorang balek lagi ye mak+bpk ^_^

and,mak ckp,if u have nobody to trust anymore
u still have us
TRUST ur mummy+daddy
xde ibu/ayah yg nak anak dia suffer,nak ank dia jd org xbguna
they'll always want the BEST for u

i'll miss you both..

p/s: entry hari ni ngn smlm bnyk emosi2..sbb dah nk balek..
lepas ni,dah start sem bru,sure got a lot of things utk cerita ^_^
yeahh :D

GANBATE NE risq-chan ^_^

No comments: