Sunday, July 18, 2010

slamat hari ahad!

happy sunday ^_^
esok start blaja dah..awww!!~
am i READY??? @_@
yuppies2..xsabar!

pg ni,makcik yg suh aku tlg uruskn lab coat 1st year call
nk anta yg ditempah,dgn baek hatinya aku pon bgn la awal2 pg
siap2 sume.and,nk g tlg..
skali drg blanje mkn nasik lemak =_="
wuuu..terharu jap @_@
and.and.siap bg komisen rm10 sbb tlg drg
mcm..adeh,aku tlg sikit je kot =_="

tapi BEST! sembng mcm2 ngn acik tu,brula terperasan
peramah la jugak aku nih =P
hahaha.

balek je,mun+madi xmkn lagi
smlm ade bnyk balance nasik,so,drg nk msk nasik grg
xde PERENCAH,so drg xtaw nk msk cne
aku pon,gne talian hyt,thanks a lot IBU ^_^
campak je sume bahan2.and.taraaaaaaaa....
NASI GORENG CILI PADI

ok,sbb xpenah bwt sndiri
so,xtaw nk agak bpe garam.tapi mak ckp jgn lebih 1 sudu teh
hurm.pedas ok,cume krg garam
xpe2,pasni leh improve lagi
kn mun+madi..
mak..thank u layan uyah pg2 buta ni.hahaha =P
siap bwt 3g lagi tnjuk kat mak..hahaha..BEST!~
miss u bu-bu ^_^

No comments: