Friday, October 7, 2011

ainul mardhiah



dulu2 dgr lagu ni, xpenah tahu pon
saje suke2 dgr.but now, lepas dah tahu, rase mcm jahilnye aku kn
kalau tanye sape menang award ABP mesti tahu
kalau tanye, siapa ketua bidadari syurga? haa.nganga xtahu jawab

bahagia kan jadi lelaki? just wait for the time
do ur prayers.take care of ur loved ones
sbb lelaki tanggungjawab berat, kene jage ibu, adik perempuan, isteri lagi
sebab tu, ganjaran dia lumayan sangat
kalau seorang lelaki itu beriman
subhanallah.

perempuan.insyaALLAH.taat pada perintah Allah, taat pada suami, dan sentiasa jaga kehormatan
insyaALLAH, ganjaran paling indah menanti di syurga

bila fikir2 balik.banyaknya kekurangan diri
bab menutup aurat pon xberapa nak perfect
walaupun menutup aurat, tapi kdg2, masih lagi menampakkan bentuk tubuh kan?
saya ingin cuba mengubah diri
tapi, xmampu secara drastik
jadinya, i will try slowly dgn pakai socks whenever i go out
usaha yang sedikit, kalau lama2 ditambah
insyaALLAH akan jadi lebih sempurna kan?

ya ALLAH.aku takut akan nerakaMU, namun, aku tahu aku xlayak ke syurgaMU
bimbinglah aku ya ALLAH
aku mohon agar diri ini diberi kekuatan..
insyaALLAH.amin :)

No comments: